Ændrede retningslinjer

Ændrede retningslinjer

12.03.2020

 

INFORMATION TIL SAMTLIGE BEBOERE/MEDLEMMER

Som følge af regeringens udmelding i går aftes, tages følgende forholdsregler i Varde Bolig Administration i de kommende 14 dage eller indtil nyt udspil fra regeringen/myndighederne foreligger:

1.
Vi lukker for besøg på administrationskontor og samtlige viceværtkontorer.
Vi vil oprette nødberedskab, hvor vi alene opretholder forretningskritiske funktioner i administrationen.

Kontoret er kun bemandet til nødberedskab. Vi kan kontaktes på telefon fra 8.00-14.00 mandag til torsdag og fra 8.00-12.00 fredag, samt mail, som vi vil besvare snarest muligt.

Der vil være mulighed for at ringe til jeres vicevært på det sædvanlige telefonnr. i ovennævnte tidsrum, dog ingen sms eller mail.
Der indføres vagtordning blandt viceværterne, sådan at forstå at der møder en vicevært ind hver dag, som modtager alle opkald og vil sortere i vigtigheden af opgavens løsning. Stort set alle opgaver vil blive udskudt til efter de 14 dage, da vi også skal passe på vores håndværkere.

2.
Der bliver ingen beboerkontakt udover fra- og indflyttersyn eller i yderste alvorlige situationer / uopsættelige arbejder.
Viceværterne vil kunne ses i områderne, hvor de laver udvendige arbejder, men de må under ingen omstændigheder kontaktes personligt.

3.
Samtlige møder aflyses, og aftaler udskydes til senere.

Ovenstående tiltag er foreløbig for den kommende 14 dage. Vi afventer regeringens udspil, om det skal forlænges efter de 14 dage.

 

Med venlig hilsen

Varde Bolig Administration

 

Tilbage til nyhedsoversigten

Acceptér cookies fra vardebolig.dk

Denne hjemmeside bruger cookies til af forbedre din oplevelse af sitet

Du kan altid slette cookies via de avancerede indstillinger i din browser